Το São Paulo φιλοξένησε και φέτος το Brazil Game Show (BGS), ένα από τα μεγαλύτερα gaming events του πλανήτη. Και ενώ οι γιγαντιαίοι εκθέτες όπως η Sony και η Microsoft τράβηξαν τα πλήθη, ο πραγματικός νικητής της φετινής έκθεσης, σύμφωνα με τον τοπικό Τύπο, ήταν ένας ανεξάρτητος (indie) τίτλος που σόκαρε τους πάντες: το “Projeto Aurora”.
Αναπτυγμένο από τη μικρή, ανερχόμενη βραζιλιάνικη ομάδα Quimera Softworks, το “Projeto Aurora” (Project Dawn) είναι ένα ψυχολογικό horror επιβίωσης πρώτου προσώπου, βαθιά ριζωμένο στη βραζιλιάνικη λαογραφία. Αντί για τα κλασικά ζόμπι ή φαντάσματα, το παιχνίδι αντλεί έμπνευση από σκοτεινούς μύθους του Αμαζονίου, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που είναι ταυτόχρονα όμορφη και βαθιά ενοχλητική.
Το παιχνίδι απέσπασε το βραβείο “Καλύτερου Εθνικού Παιχνιδιού” (Melhor Jogo Nacional) στο BGS, με τους κριτικούς από μεγάλα βραζιλιάνικα μέσα, όπως το Voxel και το The Enemy, να εξυμνούν την απίστευτη ποιότητα γραφικών (χρησιμοποιεί την Unreal Engine 5) και τον πρωτότυπο ηχητικό σχεδιασμό του.
Η επιτυχία του “Projeto Aurora” δεν είναι τυχαία. Σηματοδοτεί την ωρίμανση της βραζιλιάνικης gaming σκηνής, η οποία μετακινείται από την απλή κατανάλωση παιχνιδιών στην παραγωγή τίτλων παγκόσμιας κλάσης. Μετά την παγκόσμια επιτυχία άλλων βραζιλιάνικων παιχνιδιών τα προηγούμενα χρόνια, το “Projeto Aurora” (που αναμένεται να κυκλοφορήσει παγκοσμίως στα μέσα του 2026) είναι πλέον το επόμενο μεγάλο στοίχημα της χώρας.
